![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kiitti toitzukentsu, noi alueen rajaukset oli vastaus aikaisempaan kyssäriini! <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Niin, ja nyt säästyy punkkuakin kun ei tarvitse koko Uudenmaan lääniä leikata ja liimata. Matkasta, mulla tulee Varsovasta varovasti arvioiden hiukka yli 1000km. Mut minkäs teet, prioriteetit on nyt tälleen! Ai niin, taisi läänijako muuttua muutama vuosi sitten, eli Uudenmaan lääni tarkoittaa Eteläsuomen lääniä Edited by - Killman on 03/01/2006 22:34:10
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Talvieksytys 2007??? | Jare | Tapahtumat | 58 | 31.12.2006 19:30 |
| Talvieksytys II | JERKKU | Tapahtumat | 0 | 01.04.2006 16:11 |
| Talvieksytys 2006 Video valmis... | SuurSyömäri | Linkit | 63 | 14.03.2006 16:39 |
| Offivarusteen TalviEksytys 2006 | Kentsu | Tapahtumat | 139 | 26.02.2006 18:41 |
| Onko tulossa Talvieksytys II 2006? | sippis | Tapahtumat | 8 | 09.09.2005 21:31 |