![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Voi herranjumala sentään. Kävin nyt ihan muistin virkistykseksi lukemassa ton ekan postauksen. Kuinka kukaan edes kehtaa vetää herneitä tollasesta kirjoituksesta??Siis oikeesti, niin paljon että jaksaa 10 sivua ruikuttaa, kuinka on väärin!!Lienee itsetunnossa jonkinmoisia puutteita. Lainaus:
HAMMERPOWER RULES!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| yö metsässä 26.1-08(ruotsinpyhtään ruukissa) | jussithegreat | Tapahtumat | 33 | 28.01.2008 14:18 |
| Land Cruiser KZJ 90 metsässä | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.02.2007 17:55 | |
| Jeep Cherokee metsässä? | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.12.2005 09:01 | |
| Jeep Cherokee metsässä? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 21.12.2005 10:42 | |
| Jeepillä metsässä video | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.08.2005 19:17 |