Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 28.12.2005, 08:04
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Ota takarummut pois ja katso miten ne jarrukengät ja -jouset on järjestetty. Yleensä yhdellä jarrusylinterillä toteutetut toimivat niin, että toinen kenkä tehostaa eteenpäin ajettaessa automaattisesti ja sitä vedetään jousella taaksepäin, ettei jää laahaamaan.

Toinen kenkä taas vapautuu eteenpäin ajettaessa automaattisesti rummun pyörimisen takia. Peruutettaessa tilanne on just toisinpäin ja tämä kenkä saattaa jäädä päälle ja aiheuttaa paukkeen. Uudet hihnat / kireällä oleva säätö voi vielä tehostaa vaikutusta.

Jos siellä on kahdet jarrusylinterit, niin teoria ei toimi ...


T, Antti
antti@offroadpaja.fi
http://www.offroadpaja.fi/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
paukkuu ja lujaa!! trail76 Tekniikka & Jutustelu 11 05.01.2009 19:28
patrolli kylmänä petrool Tekniikka & Jutustelu 9 18.05.2008 22:38
HJ sammuu ajossa kylmänä samid Tekniikka & Jutustelu 13 12.04.2007 05:05
HJ paukkuu vieläkin !!! cremel Tekniikka & Jutustelu 22 21.01.2007 19:03
Suzuki Sj 410:n murrokset paukkuu Zamppa Tekniikka & Jutustelu 1 17.04.2006 16:16


Sivu luotu: 18:34 (GMT +2).