![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ota takarummut pois ja katso miten ne jarrukengät ja -jouset on järjestetty. Yleensä yhdellä jarrusylinterillä toteutetut toimivat niin, että toinen kenkä tehostaa eteenpäin ajettaessa automaattisesti ja sitä vedetään jousella taaksepäin, ettei jää laahaamaan.
Toinen kenkä taas vapautuu eteenpäin ajettaessa automaattisesti rummun pyörimisen takia. Peruutettaessa tilanne on just toisinpäin ja tämä kenkä saattaa jäädä päälle ja aiheuttaa paukkeen. Uudet hihnat / kireällä oleva säätö voi vielä tehostaa vaikutusta. Jos siellä on kahdet jarrusylinterit, niin teoria ei toimi ... T, Antti antti@offroadpaja.fi http://www.offroadpaja.fi/ |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
paukkuu ja lujaa!! | trail76 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.01.2009 19:28 |
patrolli kylmänä | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 18.05.2008 22:38 |
HJ sammuu ajossa kylmänä | samid | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 12.04.2007 05:05 |
HJ paukkuu vieläkin !!! | cremel | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 21.01.2007 19:03 |
Suzuki Sj 410:n murrokset paukkuu | Zamppa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.04.2006 16:16 |