![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jep, samaa mieltä Ex_inkkarin kanssa. Jos meinaa aloitella pahvin puhkomisella, niin ei kannata ostaa ensimmäiseksi aseeksi todellakaan mitään norsupyssyä. Hyvä piekkari (.22 cal), paljon panoksia ja kovaa harhoittelua.. Siitä se lähtee. 22:lla halpaa ampua, rekyliä ei juurikaan ole. ------------------------ Nelikot: Volvo C 303 UAZ 315126 Kubota B7100
|