![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Joo, en minä ihan niin tyhmä oo, laiska vaan<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle> Luulisin... Tuntus vaan parhaalta, että viimeisimmät ois ekana. Nooh, näillä mennään, sano Westerluntti, kun joukkuetta valitsi. -P- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pajero Wagon 2.5 TD IC -90, MOT! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Edited by - -P- on 20/12/2005 12:05:20
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kiinnostaako Offimiitti / minikisa Kainuussa? | Eskimo | Tapahtumat | 3 | 29.10.2007 08:40 |
| Ajelua Kiskossa... | sippis | Chit-Chat | 47 | 08.04.2007 20:46 |
| Ajelua Ravijoella | JERKKU | Tapahtumat | 3 | 28.05.2006 22:11 |
| 9.4 Turussa ajelua | Hippo | Tapahtumat | 27 | 10.04.2006 22:22 |
| M : PAJERO KAINUUSSA (KONEVIKAINEN) | samppa78 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 13.03.2006 11:23 |