![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Korjaamokäsikirjan mukaan shimmit on kohdassa 1. Mutta tilasin jenkeistä shimmit kohtaan 2, koska muita ei löytynyt. Niiden kuvissa olivat kohdassa 2. Voipi kuitenkin olla helpompaa tuo sovittelu, kun irroittelee laakerikehää ja vaihtelee shimmien lukumäärää. Akselilta laakerin iroittaminen on vaikeampaa.
Sen verran helpotan hommaa, että vesihiomapaperilla perän laakereiden sovitusta kevennän. Nyt menee laakeri massavaralla paikalleen ja ulosvetäjällä lähtee irti. Ei tarvitse prässin kanssa jumpata. Sitten kun shimmit on kohdallaan, laitan vielä laakeri-locktighttia väliin ennen lopullista asennusta. Just do it! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ-61 perän poskilaakerit? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 19.10.2007 13:00 |
| Spacerit, shimmit, kumit yms. | cremel | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.01.2007 21:36 |
| Lj:n perän tiukennus? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.02.2006 16:54 |
| M:BJ 40 Perän osia | H@nde | O/M/V Muut | 5 | 19.12.2005 09:36 |
| perän kasaus? | ugly_hj | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.08.2005 15:12 |