![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
No enkös mä ole jo "muodoiltanikin" kuin tuo Michelin ukko niin pitäähän sillä vararenkaita olla vattan ympärille.ja kun nuo 165 renkulat on siihen liian pieniä niin kokeillaan nyt tälläsiä isompia siten Nyybi:MMC_tero Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään uusia LR ja RR osia | Range-79 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 16.06.2008 17:49 |
| M:TML 12 000lbs 12V huutokaupalla | Joakim1 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 17 | 05.03.2008 23:33 |
| M: huutokaupalla: automaattihitsauskypärä | juhoke | O/M/V Muut | 10 | 12.08.2007 13:17 |
| M:huutokaupalla vw passat 1.9td -91 | Der_Alte | O/M/V Ajoneuvot | 13 | 05.02.2007 15:44 |
| M:ketjut (huutokaupalla) | oska80 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 17 | 09.04.2006 20:24 |