![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kunnollisessa kierrejousialustassa on niin paljon hommaa että kannattaa harkita kahdesti ennen kuin aloittaa. Hyvin tehty SOA vaatii vähemmän metallihommia ja mittailua, mutta huonoja puolia ovat ainakin että kardaanit ja jouset ovat aika kovilla ja ohjauksen toteuttaminen kunnolla maksaa muutaman satasen, plus että navat on hyvä kääntää. Tiedän ainakin kolme kierrejousitettua HJ:ta Suomessa, eikä mikään niistä ole valmistunut niin sanotusti yhdessä yössä. Hakumoottoria vaan peliin, onhan näitä aiemminkin puitu.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kierrejousi hj | JaHa | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 16.03.2008 20:08 |
M: hj:n vakio alusta! mitsu L200 vakio alusta + | ALPO | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 07.02.2007 10:38 |
kierrejousi kysymys | HannuN | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.11.2005 09:04 |
kierrejousi suzukiin | ZeiZei | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.02.2005 22:51 |
Kierrejousi poikki | HansB | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 05.08.2004 08:16 |