Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 14.12.2005, 10:44
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Perusasetus

Jep.
Rengasjuttuihin on aina kiva huudella, niissä kun jokaisella on erilaisia oikeita mielipiteitä. Näin siis, koska renkaan toimivuuteen vaikuttaa gummi, auto ja kuskin ajotapa. Nastarenkaan (pinnattu 205) olen huomannut toimivan vakioautossa (tuhnu diisseli)helpohkoilla tampatuilla reiteillä, parhaimmillaan pitoa on kuin tiellä. Märissä paikoissa sitten taas vinssataan. Piikillinen bf trackedge kokoa 7,5" on ollut hyvä yleisrengas sivunappulat vähän kuin mutarenkaassa, aika pehmeä kumi. Sopii hyvin maltilliseen ajoon pidolla. Nastat ovat pysyneet kiinni varsin hyvin molemmissa nastarenkaissa, vaikka ovat joskus kipinää iskeneetkin.
Mtr kolmevitosena kokeiltu muutamaan kertaan talvellakin puskassa. Pakkaskelillä hyvä, nollakelin peilijäällä kelvoton raskaammassa lumessa jotain siltä väliltä. Maantiepito yllättänyt todella positiivisesti.
Talvella tilanne saattaa vaihdella rajustikin päivän kuluessa. Joskus katselin kateellisena, kun hiluksilla mentiin kolmevitosilla aamusta hankikannolla kun itse ryvin bertalla pohjia myöten. Iltapäivästä pinta pehmeni ja samainen hiluksi upposi eikä etenemisestä tullut enää mitään urien ulkopuolella. Itse menin koko päivän samalla tavoin pojia pitkin.

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitkä Renkaat? LENNY Chit-Chat 6 07.11.2005 18:57
mitkä renkaat talaveksi? Tekniikka & Jutustelu 9 28.10.2005 09:00
Mitkä renkaat? Tekniikka & Jutustelu 11 21.02.2005 00:38
mitkä ois parhaat renkaat Tekniikka & Jutustelu 32 02.06.2004 21:08
Mitkä renkaat nää on? kumilusmu Tekniikka & Jutustelu 3 02.12.2003 16:53