![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mennee jo vähän OT.Meil on firman kuorma-autoihin ainaki runkoja jatkettu laittamalla vaan lisää u-rohviilii väliin ja hitsaamalla. Samaon tehty jos on tarvinnu lyhentää. Eli runko poikki, metri pois välistä ja puikolla kiinni. Muutokset on aina tehny ammattikorjaamot, eli en tiedä pitääkö niillä olla jotain lupapapereita hitsailemiseen. Saattavat myös tehdä kuten baxxteri tuossa kommentoi, eli akselin niitit tai pultit auki ja akseli kiinnitetään uuteen paikkaansa.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: osia pitkästä patrollista tai kokohylsy | KooPee | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 23 | 18.08.2008 10:27 |
| Turvakaaria | aatu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 18.02.2008 19:00 |
| kuka tekee turvakaaria? | KössiKenguru | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.01.2008 23:15 |
| M: Suikkaan turvakaaria | BeGe | O/M/V Muut | 1 | 21.06.2005 16:48 |