Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 13.12.2005, 17:33
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Säilytä se yyvee, jos vaikka tarviit sitä joskus <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

Nimittäin laiton uhkaus on rikos myös internetissä...

Tähän ehkä moderaattoreidenkin pitäs ottaa kantaa?

BANNIA KAIKILLE


edit:fonttikoko


Edited by - Arska-tehtaalta on 13/12/2005 18:27:03
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
yö metsässä 26.1-08(ruotsinpyhtään ruukissa) jussithegreat Tapahtumat 33 28.01.2008 14:18
Land Cruiser KZJ 90 metsässä Tekniikka & Jutustelu 1 02.02.2007 17:55
Jeep Cherokee metsässä? Tekniikka & Jutustelu 12 23.12.2005 09:01
Jeep Cherokee metsässä? Tekniikka & Jutustelu 0 21.12.2005 10:42
Jeepillä metsässä video jappe Tekniikka & Jutustelu 2 09.08.2005 19:17


Sivu luotu: 17:04 (GMT +2).