Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.12.2005, 22:00
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Ostiks TSL:t kans boggereiden lisäks???


No nythän alkaa oleen protoissa paljon autoja ens kesälle....hmmm montakos siellä oikein vois olla:

Kuksa
Moggster
Mini-X
Mud Rod
Vekara...vai mikäs se Popon auto tänä vuonna oli?
MogMobile
Esan vanha Aerock (kukahan sen muuten osti? Esa oli niiiiin salaperäinen viimeks)
Esan uus
"Hippo-gotchi" <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>
G-69 Crawler...mikäli se nyt ehtii

...oliks ny joku jonka unohdin??





<center>---------------------------------------
--Nro 1 in, FORMULA OFF ROAD STANDARD 2005--

www.formula-offroad.fi

</center>

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OFF ROAD DRIVE 3/2008 ilmestynyt myllis O/M/V Muut 0 21.03.2008 20:21
Mitäs on tehoja GM:n 6,2 D:ssä? Olkku Tekniikka & Jutustelu 6 21.08.2007 07:19
Mitäs seuraavaksi? Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 10 22.04.2004 18:17
TDK Corvette Peli ilmestynyt ! VetteMan Yleiset 2 30.12.2003 17:07
mitäs ihmettä ??????????? Tekniikka & Jutustelu 30 08.12.2003 15:51


Sivu luotu: 14:17 (GMT +2).