Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.12.2005, 01:49
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Niin joo ja eipä ole katsastettu vehje mutta sano että työkoneeksi sais katsastettua. mä olisin viihtynyt tuolla kauemminkin,mutta muilla oli kiire pois. olis voinu jäädä jutteleen omistajan kanssa <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

<center>-87 Lada Niva ¤projekti kesken¤-

Suomen Niva Clubi @ www.suomennivaclubi.tk</center>

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
siisti V8 Nutti Linkit 7 04.04.2008 23:39
O: siisti Volvo STW 240 / 740 arpati O/M/V Ajoneuvot 0 12.03.2007 12:23
M: siisti konevikanen hj-60 O/M/V Ajoneuvot 2 10.04.2006 02:59
"Liian" siisti HJ hector Chit-Chat 3 21.10.2005 15:37
Siisti Uaz MK Chit-Chat 18 22.07.2005 13:18


Sivu luotu: 18:28 (GMT +2).