Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.12.2005, 21:32
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus


Ja oliko se sitten niin että jos takapenkit oli siellä paikallaan ja silti paku versio niin joutui maksamaan sen täyden dieselveron? Mutta jos ne penkit ottaa sieltä pois niin silloin saa halvemman diesel veron? No mitä ihmettä porukka sitten tekee noita huoltoautoja täyden autoveron maastureista?

Vastaus: tyhmyyttään :-))))

UAZ is performing active work to reposition the brand. Instead of the former slogan, UAZ is the Off-Road Winner, a new slogan appeared that helps position the Company more precisely - UAZ - Natural Drive

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi JouniN Chit-Chat 73 26.04.2016 17:14
Mikä maasturi käyttöautoksi? puuhapate Tekniikka & Jutustelu 13 20.08.2006 19:41
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? Hiprakka Tekniikka & Jutustelu 12 03.12.2005 18:30
Discovery käyttöautoksi? SauliS Chit-Chat 8 21.09.2005 15:34
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 13:50 (GMT +2).