![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tuttu kertoi että metsäkoneissa on ketjut osoitteutuneet rattaita paremmiksi telikoteloiden hienoisen vääntymisen ja kiertymisen takia. Ketju on huomattavasti tunnottomampi rattaiden virheasennoille kuin karkaistut hammasrattaat. Lisäksi ketjuvedolla saisi säilytettyä perävälityksen pyörimissuunnan, rattailla pitäisi kääntää murikka ylösalaisin josta seuraa kaikenlaisia ongelmia voitelusta lähtien. Ellei nyt kaikkia osia loju nurkissa ja aikaa ole ylimääräistä, ei paljoa kyllä kannata alkaa rakennella omia porttaaleja kun tehdastekoiset eivät vapailla markkinoilla mitään mahdottoman hintaisia ole (suhteessa työn/tarpeiden määrään siis).
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
missä g´mersun valmiste nro | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.05.2008 19:41 |
hj valmiste numero | proto | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.02.2008 21:33 |
O: HDJ etulukko 4.56 välityksellä tai ARB | LaaLaa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 24.07.2007 15:11 |
O: uazin tikapuu ketju(t) | masi_71 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 12.11.2006 20:18 |
M : Volvo TGB 13 väliakseli 7.0 välityksellä 500 e | finvalp | O/M/V Muut | 2 | 15.12.2005 09:57 |