![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
ota nyt ainakin korinkorotukset vekee nii saattaa vielä pysyä pystyssä<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> nut komee on. korin korotukset vaa vekee ja 37x14.5 pyörät alle nii johan kelpaa<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle> osia saa ja mopolla pääsee<img src=/smiley/buttrock.gif border=0 align=middle> Datsun Patrol ht. www.pahama.com
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| patrol | tapsa86 | Maasturiprojektit | 46 | 17.06.2009 11:35 |
| GR Patrol | Predator | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.03.2005 16:45 |
| Patrol GR | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.03.2005 23:58 | |
| patrol? | lisko70 | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 18.02.2005 22:00 |
| patrol | uni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.03.2003 22:07 |