Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.11.2005, 19:44
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

ota nyt ainakin korinkorotukset vekee nii saattaa vielä pysyä pystyssä<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

nut komee on. korin korotukset vaa vekee ja 37x14.5 pyörät alle nii johan kelpaa<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>

osia saa ja mopolla pääsee<img src=/smiley/buttrock.gif border=0 align=middle>
Datsun Patrol ht.

www.pahama.com

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patrol tapsa86 Maasturiprojektit 46 17.06.2009 11:35
GR Patrol Predator Tekniikka & Jutustelu 7 08.03.2005 16:45
Patrol GR Tekniikka & Jutustelu 2 05.03.2005 23:58
patrol? lisko70 Tekniikka & Jutustelu 17 18.02.2005 22:00
patrol uni Tekniikka & Jutustelu 0 24.03.2003 22:07


Sivu luotu: 01:13 (GMT +2).