Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 23.11.2005, 21:48
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Lainaus:
quote:Mitä eroa on tasauspyörästöllä ja vetopöyrästöllä Kertokaa kun tyhmä ei teidä.
Vetopyörästö on se pinion ja lautaspyöräpari, joka määrää perän välityssuhteen.

Tasauspyörästö on se ratashässäkkä, jota lautaspyörä pyörittää.

Molemmat yhdessä = perä.

Lainaus:
quote:Etu- ja takasillan tasauspyörästö: Neljällä tasauspyörällä varustettu kartiotasauspyörästö.
Kumpaakas tämä tarkoittaa: yhtä vai kahta pikkuakselia (eli 2+2 ratasta vai 4+2 ratasta)? Jos 4+2, niin pitäisi olla jo vahvakin.


T, Antti
antti@offroadpaja.fi
http://www.offroadpaja.fi/

Edited by - Ahosensetä on 23/11/2005 22:00:19
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ61 perävälityksen vaihto 4.88:1 Arppa Tekniikka & Jutustelu 2 16.11.2007 07:40
Kulutuksen laskeminen eri rengaskoolle ? A-P Tekniikka & Jutustelu 10 06.07.2006 20:28
Välityksen laskeminen Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 5 30.08.2005 18:45


Sivu luotu: 08:13 (GMT +2).