Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 23.11.2005, 00:22
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Viestit: 2.619
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Viet sorvarille kummatki rattaat, niin se yhdistää lämpösovituksella toisen boorin toiseen rattaaseen. Näin meillä toimitaan tuommosissa tilanteissa, on 24t kaivinkoneeseen vaihettu ajomoottori osastolle ja hyd.pumpun vetokappaleeseen boorit.

Tämäkin vaihtoehto kuulostaa mainiolta. Junien rattaissahan käytetään samaa tekniikkaa ja monessa monessa muussa. oliskohan moinen sorvaus ja asennustaito ihan joka sorvarin perusammattitaidossa. Vai pitääkö tommosen liittämisen tekijää etsiää kissoin ja koirin?

kuulostaa ihan mukavan simppeliltä!

Tuo rattoritikku tuli mullekkin tutuksi tossa kun kerran istuttiin puolijoukkueteltassa vetämässä neljää promillea. Puhuttiin erään rattorimiehen kanssa adaptereista lootiin ja koneisiin. Itse mainitsin sorvaamon ja rattorimies hitsauspuikon eri sovitteiden rakentamisessa. Oli kuulema joku jykevä juttu antanu periksi ja sälli oli vain hitsannut kiinni ja jatkanut matkaa... ja siitä tapahtumasta oli kuulema muutama vuosi.

Eli hitsauskin päästöineen ja pintakarkaisuineen jne. kuulostaa vieläkin hyvältä.

"Bogger, Kun ajotaitosi ei enää riitä"
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysymyksiä turvakaarista kivinen Tekniikka & Jutustelu 45 28.08.2010 09:28
Kysymyksiä HJ-45:stä burton Tekniikka & Jutustelu 19 16.05.2009 16:04
2LT-II kysymyksiä Samppa79 Tekniikka & Jutustelu 15 14.08.2006 13:15
Kuvia ja kysymyksiä Elmor Tekniikka & Jutustelu 1 02.07.2004 09:43
Kysymyksiä 86:sta Vuosimallit 1984-1996 0 15.10.2002 09:02


Sivu luotu: 11:53 (GMT +2).