![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Niinkuin tuolla jo aiemmin sanottiin, niin napalukoilla voit vain vapauttaa etuvedon voimansiirron pyörimastä turhaan, jos ajat takavedolla. Jos autossa ei ole napalukkoja ollenkaan, niin etuveden voimansiirto pyörii aina mukana, vaikka ajaisi jakovaihteiston 2H takavetokytkennällä. 4-vetoauto on takavedolla vähintään 1-pyöravetoinen, nelivedolla vähintään 2-pyörävetoinen. Takalukolla, siis tasauspyörastön lukolla, pelkällä takavedolla, 2-pyörävetoinen. Etulukolla, siis tasauspyörastön lukolla, pelkällä etuvedolla, 2-pyörävetoinen. (harvemmin onnistuu vermeitä edes näin kytkeä...) Takalukolla ja nelivedolla 3-pyörävetoinen. Takalukolla, etulukolla ja nelivedolla 4-pyörävetoinen. Tämä pätee siis kytkettävään 4-vetoon, kuten Suzuki SJ410/413:ssa on. EDIT: Naputteluvihreitä korjattu. - www.fjdc.org www.PaHaMa.com www.OffRoadOulu.com - sekä Jeep ZJ, kun haluat purjehtia mukavasti mättähältä mättähälle. Edited by - Joukka on 17/11/2005 22:55:15
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pari minikaivinkonetta | O/M/V Muut | 0 | 08.05.2008 20:42 | |
| m: LJ/RJ takalavalo pari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 12.04.2008 10:35 | |
| M: Pari projekti BJ:tä | HannuNurminen | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 04.05.2007 17:01 |
| Pari mp3:sta | clown | MP3 | 4 | 21.07.2005 15:23 |
| Pari Moggivideota | Jeeper | Linkit | 5 | 08.02.2005 16:40 |