![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Mä en nyt tasan tarkalleen muista kuka ulkomaalainen isokiho oli sanonut että syy minkä takia suomalaiset pärjäs pirun hyvin sodissa oli asekontrollin puute.. Ja ei mä ei ole mikään aseidenpuolestakiihkoilija, vaan olen pelkästään sitä asiaa vastaan että JOS tämän maan päättäjät menevät tässäkin asiassa yhtä sokeasti ja sinisilmäisesti eteenpäin, tai samalla lailla niinkuin lampaat käpsyttelis teurastamoon. Toki myönnän sen että P.T Kekkosen jutut ovat aika härskisti esitettyjä, mutta jos hetken miettii ja ynnäilee, niin jotain totuudenperää hänen jutuistansa löytää. Se mikä eniten vituttaa tämän maan asekulttuurissa on se että muut aseenomistajat morkkaavat toisia aseenomistajia. Hyvänä esimerkkinä kiväärimiesten ihmettely mihinkä pistoolia/revolveria tarvitaan?? Nii'n mitäs mä nelivedolla teen vaikka asustelen kaupungissa?.. Ilman kieltoja ja rajoituksia ei tarvitse puolustella asioita. Mutta kuiteskin tervettä maalaisjärkeä käyttäen tietyt Rajat ja ehdot on ihan hyvä olla olemassa. -Enemistö tarkoittaa joskus sitä, että kaikki idiootit on samalla puolella- -EUvostoliitto. Toverismin toinen mahdollisuus!- -Metalli on pelastanut monet Jeesukselta- ![]()
|