Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 05.11.2005, 21:04
Pikku_Nasu Pikku_Nasu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.07.04
Sijainti: Hellsinki, Finland.
Viestit: 161
Perusasetus

Varmasti tulee pultti vikat millit aika voimalla ulos.
Hassu juttu, oon nyt 9v tehnyt kokopäiväisesti meidän talossa hommia ja sitä ennenkin kesätöitä.
Kertaakaan en ole nähnyt tolleen katkennutta kampuraa.
Armas on täysin oikeessa niistä kalvoista.
Niissä tankin huohotinputkissa on joka mallissa kuriste jossa on n. 1-2mm reikä, eli iso kakka ei tarvii olla. Mäkin joskus mökkireissulla jouduin laittamaan tulitikun tankin korkin väliin kun ei millään jaksanut kulkee sataaneljääkymppii vasenta kaistaa. Harmi homma kyllä tuo Baxxterin tapaus. Onneksi Roverin koneet ei tästä maailmasta lopu ihan heti.
Kunnon kaasutinremontti pitäis tehdä niinkuin DumboTapsa teki, eli suutinputket ja neulat myös uutta. Se että, onko se sen arvoista on jokaisen oma asia.Jotenkin pitäis saada vähennettyä öljyn valumista kalvoille.
Mä ajattelin ratkaista asian vaihtamalla ens talvena 3,9l hotwire-efin ton vanhan möntin paikalle. Alkaa aiheet pomppimaan tähän aikaan illasta..

Antti L
RR-73

létat cèst moi.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: rangen V8 jutkula O/M/V Muut 1 08.12.2005 22:39
Rangen ECU:sta Tikru75 Tekniikka & Jutustelu 4 03.11.2005 18:54
Rangen ECU Tekniikka & Jutustelu 13 27.07.2004 07:41
Rangen PTO Tekniikka & Jutustelu 7 29.11.2003 11:38
Rangen PTO sippis Tekniikka & Jutustelu 0 29.07.2003 11:18


Sivu luotu: 12:39 (GMT +2).