![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Patrollissakin on hyboidipyörästö. En oikein ole keksinyt syytä miksi? Henkilöautoissa
hyboidipyörästöä käytettää siksi, että kardaani saadaan alemmaksi ja kardaanitunneli pienemmäksi. Maastureissa luulisi olevan riittävästi tilaa pohjan alla. Voihan olla, että hyboidi on hiljaisempi kuin suorahampainen perä. Jos perän kääntämisellä saadaan myös kardaani ylemmäksi, on se yksi plussa lisää. Pitkässä Patrollissa kun takakardaani tulee liikaa tyrkylle, vaikka Spoa onkin. Onko Suzukisi kisapeli vai vain hauskanpitoa varten? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrollin PTO:n kääntäminen? | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.12.2012 08:20 |
O: HJ61:sen perämurikan sisällä oleva lukonOSTETTU | vm | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.04.2008 20:29 |
BJ perämurikan panssari | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 24.05.2005 02:28 |
HJ 61 gx perämurikan stefa | Jukka | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.06.2004 10:08 |
KÄNNIN 5 ASTETTA | SamppaFIN | Jokes | 0 | 24.07.2002 17:28 |