Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 04.11.2005, 09:32
IsoA IsoA ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.12.04
Sijainti: Laukaa, Finland.
Viestit: 219
Perusasetus

Patrollissakin on hyboidipyörästö. En oikein ole keksinyt syytä miksi? Henkilöautoissa
hyboidipyörästöä käytettää siksi, että kardaani saadaan alemmaksi ja kardaanitunneli
pienemmäksi. Maastureissa luulisi olevan riittävästi tilaa pohjan alla. Voihan olla, että
hyboidi on hiljaisempi kuin suorahampainen perä.

Jos perän kääntämisellä saadaan myös kardaani ylemmäksi, on se yksi plussa lisää. Pitkässä
Patrollissa kun takakardaani tulee liikaa tyrkylle, vaikka Spoa onkin.

Onko Suzukisi kisapeli vai vain hauskanpitoa varten?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollin PTO:n kääntäminen? IsoA Tekniikka & Jutustelu 12 04.12.2012 08:20
O: HJ61:sen perämurikan sisällä oleva lukonOSTETTU vm O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 01.04.2008 20:29
BJ perämurikan panssari mikjus Tekniikka & Jutustelu 18 24.05.2005 02:28
HJ 61 gx perämurikan stefa Jukka Tekniikka & Jutustelu 5 25.06.2004 10:08
KÄNNIN 5 ASTETTA SamppaFIN Jokes 0 24.07.2002 17:28


Sivu luotu: 07:54 (GMT +2).