Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 03.11.2005, 22:20
armas:n Avatar
armas armas ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.07.05
Sijainti: Etelä-Savo
Viestit: 481
Perusasetus

"Toyota on paras" hmm... niin miksei, onhan se ollut useita kertoja Suomen myydyin HENKILÖAUTO. ja ainakin täällä Tampereella on ollut hyvä bongata "ählyj.." siis etnisiä vähemmistöjä vain ja ainoastaan Tojon ruorissa.Täytyyhän sen siis olla hyvä, ellei jopa paras.

-pojat on poikia...ja likat tekee lisää-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
paras paukku tjl Chit-Chat 77 12.10.2007 22:50
Paras grillimakkara JakeHammer Chit-Chat 95 16.07.2007 06:35
Paras metsäauto Discovery Tekniikka & Jutustelu 41 20.08.2005 17:29
Paras safarirengas? Julle Tekniikka & Jutustelu 20 03.08.2005 06:07
Microsoft on paras! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 14:25


Sivu luotu: 04:54 (GMT +2).