![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#26
|
||||
|
||||
|
"Toyota on paras" hmm... niin miksei, onhan se ollut useita kertoja Suomen myydyin HENKILÖAUTO. ja ainakin täällä Tampereella on ollut hyvä bongata "ählyj.." siis etnisiä vähemmistöjä vain ja ainoastaan Tojon ruorissa.Täytyyhän sen siis olla hyvä, ellei jopa paras.
-pojat on poikia...ja likat tekee lisää- |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| paras paukku | tjl | Chit-Chat | 77 | 12.10.2007 22:50 |
| Paras grillimakkara | JakeHammer | Chit-Chat | 95 | 16.07.2007 06:35 |
| Paras metsäauto | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 20.08.2005 17:29 |
| Paras safarirengas? | Julle | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 03.08.2005 06:07 |
| Microsoft on paras! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:25 |