![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Eiköhän ne ole ihan hyvät -> takuulla paremmat kuin yhdetkään taotut jouset. Varsinkin (suskien) takapäät kovilla ilman "tracktion baria". Väittäisin ettei mitkään jouset kestä kunnon ajoa ilman sitä. Eli jos päädyt niihin niin, laita myös tracktion bar ja kerro kokemuksista meille. Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Sopiiko suzuki sj413 vaihdelaatikko sj410:iin ?? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 04.10.2012 16:56 | |
| Calmini alusta Suzukiin | 4x4_88 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.03.2007 07:43 |
| V: 2kpl 12V akkuja yhteen 6V:seen | sepi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.10.2006 18:59 |
| Calminin tuotteet? www.calmini.com | petr | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.02.2005 20:34 |
| Jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö | Elmo | Terrorism | 1 | 26.03.2003 00:14 |