![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Hieman asian vierestä mutta tulipa opittua että läpivetävä vinssi on pop kun sokka katkeaa ja vaijeri on kireellä kun viulun kieli. Ei muuta kun papukaijapihdeillä tosta akselin päästä "ruuvvaa" vaijerin lyösälle. Pitäs vaan tehdä siihen päähän joku sovitus että sais esim hylsyllä pyöritettyä. Hmm. mitähän jos ihan rälläkällä hienotyöstäs sitä akselia...
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Vinssin stefa? | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 15.09.2008 08:24 | |
| Vinssin asentamisesta... | Olkku | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 01.06.2007 21:39 |
| vinssin purku? | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2005 13:43 | |
| M:vinssin rullakko | jeepisti | O/M/V Muut | 0 | 09.07.2005 18:05 |
| Vinssi ja vinssin kopiot. vinkkejä vinssin ostoon! | Glutton | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.07.2005 12:49 |