![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kävin kattoos yhtä varaosa pajeroo johon oli laitettu sherryn kierrejouset apujousiksi. En muista että oliko etu vai takajouset mutta veikkaan etujousia. Lautaset oli hitsattu runkoon ja akselin puolen kiinnitystä en nyt muista. Myyjä sano että on kuulemma toimivat tapaukset maantiellä. Oli ollu auto ylhäällä ja satunut olemaan ko jouset irti käsissä ja piruuttaan kuulemma koittanu todeten että näähän olis oikeen mittaset. Kuvia ei oo enkä enempää muista Turvenuija... siis minä.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lisäjouset hj:hin | padami | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 16.07.2007 21:54 |
| O:Pajeron U-pultit | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 18.01.2007 21:43 |
| M: Pajeron laatikko, yms. | KIM | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 30.08.2006 06:45 |
| M: Pajeron takalehtijouset | RHR | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.07.2006 12:37 |
| Pajeron 3l V6 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 20.06.2005 12:04 | |