Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.10.2005, 20:18
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Viestit: 2.689
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:

Note! This message was posted anonymously!
Muistaakseni Offivarusteen "takapiha"on verkkohäkin sisällä eli aidasta on menty yli.....
Jollain on ollut urheilu mieltä että on viitsinyt nostaa häkistä pois akselin? On täytynyt mennä tarpeeseen ja alan harrastajalle.
Ikävää kun tälläistä sattuu.
Meitä on niin moneen junaan......ja monta niistä sais poistaa...
[/quote]

Eipä ole mitään aitaa!

Hlö autolla kollit kuulemma ajelee alueelle kännipäissään.

Kun ei ollut ennen nähnyt ko takapihaa LUULIN että siellä tavara säilyy. ENÄÄ en luule. Ja renkaat saa saksasta halvemmalla niin eipä tarvi käydäkään.





-Kaikki käy, jollei, laitetaan käymään-

Alkaen noista: Chevy K10 -80 GM350+th350+np205 & AMC Javelin -71 GM350+th350

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jo toisen kerran rangesta on viety venttiilinhatut jussi83 Chit-Chat 27 16.10.2007 11:09
M: Dana60 vetareita JanneBlomgren O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 04.10.2006 20:35
Tallin pihalla käyny varkaita! junnu78 Chit-Chat 2 14.05.2006 18:06
Dana60 etuakseli uaziin??? samisami2 Tekniikka & Jutustelu 6 23.10.2005 22:24
O: Dana60 etuakseli SamiN O/M/V Muut 1 04.10.2005 17:34


Sivu luotu: 20:23 (GMT +2).