Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.10.2005, 19:05
HJ60:n Avatar
HJ60 HJ60 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 2.346
Perusasetus

Menee kyllä tuossa InkkariExän listassa <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> selkeästi kohtaan 2, ja nimenomaan Toyotalla <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle> (oho se tuli pitkästa aikaa isolla), paitsi että kohta saattaa joutua kisa/rankempi safari -olosuhteissa snutsnukin appariksi jahka saadaan tuo mun ex-apparin rojekti valmiiksi.

Lainaus:
quote:
Meneekö tämä viini ja konjakki sitten neiti-offaukseksi?

-TimoV

"Dieselit ovat köyhiä varten!" RR 3.5EFI Vogue, 1986
Viini taitaa mennä, konjakki ei kyllä mee, eikä rommi.

Minä mistään mitään tiedä.

Miesten lelut on kookkaita.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
miten voiolla????? ed Chit-Chat 12 08.02.2009 14:42
miten rekisteröityä? Tekniikka & Jutustelu 2 20.05.2005 08:03
miten tää toimii toppa Chit-Chat 6 05.04.2005 23:05
miten noi menee... las-c Chit-Chat 24 12.01.2005 18:03
Miten SJ:hin lisävaihdelaatikko 4WD Tekniikka & Jutustelu 12 14.09.2004 12:02


Sivu luotu: 18:48 (GMT +2).