Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 17.10.2005, 08:40
HannuN HannuN ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.09.05
Sijainti: N/A
Viestit: 521
Perusasetus

kaks vaihtoehtoa, josta oma kokemus:

tarkistakaa siirtohaarukassa oleva työsylinterin tapin kohta, se voi olla kokonaan puhki, eli tappi työntyy siirtohaarukan vivun läpi lähes vapaasti. itellä korjattiin vastaava homma hitsaamalla kierretankoa tappiin jatkoksi, kierretangon nokkaan mutteri, joka vastaa siirtohaarukan varteen. näin kierretanko ei pääse enää varren läpi.

siirtohaarukan kynnet vääntyneet...oli saanut jonkun asennuksen aikana siipeensä aikalailla tai sitte materiaali liian pehmeätä, että ajankanssa väsyy. jouduttiin vaihtamaan koko haarukka uusiksi.





Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Dieselien eroja ? arhe Chit-Chat 6 22.01.2008 08:18
Dieseleissä eroja? Aapo-A Tekniikka & Jutustelu 15 16.12.2007 17:54
Eroja rullakidoissa? Setä Tekniikka & Jutustelu 2 25.07.2006 21:30
Eroja Patrollin 3.3d ja 3.3td PatrolAss Tekniikka & Jutustelu 4 09.01.2005 22:11
lantikoiden eroja jsr Tekniikka & Jutustelu 0 19.09.2003 20:52


Sivu luotu: 18:10 (GMT +2).