![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
kaks vaihtoehtoa, josta oma kokemus:
tarkistakaa siirtohaarukassa oleva työsylinterin tapin kohta, se voi olla kokonaan puhki, eli tappi työntyy siirtohaarukan vivun läpi lähes vapaasti. itellä korjattiin vastaava homma hitsaamalla kierretankoa tappiin jatkoksi, kierretangon nokkaan mutteri, joka vastaa siirtohaarukan varteen. näin kierretanko ei pääse enää varren läpi. siirtohaarukan kynnet vääntyneet...oli saanut jonkun asennuksen aikana siipeensä aikalailla tai sitte materiaali liian pehmeätä, että ajankanssa väsyy. jouduttiin vaihtamaan koko haarukka uusiksi. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Dieselien eroja ? | arhe | Chit-Chat | 6 | 22.01.2008 08:18 |
Dieseleissä eroja? | Aapo-A | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 16.12.2007 17:54 |
Eroja rullakidoissa? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.07.2006 21:30 |
Eroja Patrollin 3.3d ja 3.3td | PatrolAss | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.01.2005 22:11 |
lantikoiden eroja | jsr | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.09.2003 20:52 |