![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Jaa-a, minä poistin siis pinionin akselin ylä-ala suuntaisen välyksen ohentamalla pienen vetopyörän akselin ulommaisen laakerin alla olevaa shimmiä 0,4 mm => 0,3 mm, välys hävisi ja laipasta käsin pyörittäen perä pyörii herkästi (mutteri reilu 20 kilon momentissa). Kyllä siellä pienen ja ison vetopyörän välissä välystä tuntuu, mutta eikös se ole OK? SLCK #274
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ohjaus kuntoon! | JanneBlomgren | Chit-Chat | 5 | 17.08.2007 08:27 |
| kierre kuntoon? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.05.2006 12:51 | |
| Runko kuntoon | Harri | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 14.01.2004 11:13 |
| perutusvalot kuntoon | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 04.06.2003 06:30 | |