Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.10.2005, 14:37
jeeppi-eki:n Avatar
jeeppi-eki jeeppi-eki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.05.04
Sijainti: keminmaa, Finland.
Viestit: 976
Perusasetus

Lainaus:
quote:
tossa vaan muistui mieleen että jotkut MUKA offarit jopa vastustaa tahi
haveksii venäjän kävijöitä.

Note! This message was posted anonymously!

Itse kysymyksen asettelu on täys provo. Jossei tykkää ryssistä ei ole oikea offari (MUKA offari). En tykkää, en ole tykännyt , enkä tule tykkäämään....Tämän vastauksenhan halusit, ja olet nyt tyytyväinen, toivottavasti.
Tänään oli tuttavalta kaupassa venakko vienyt puhelimen taskusta, ei kuitenkaan tarpeeksi näppärästi kun ei kerennyt puhelinta mihinkään sujauttaa vaan jäi kiinni puh. kädessä.Oli saanut aika "kyytiä"....nämäkö on niitä ihania , mukavia , mahtavia ihmisiä ja jos et sitä ymmärrä niin olet kusipää?
Offi hommat on mukavia maasta riippumatta,varmaanhan siellä on mahtava ajella, mutta ei varmaan tarkoita että pitäis ryssää alkaa nuoleskeleen....
Jos joku tykkää tosiaan paljon venäläisistä niin miksei muuta sinne paratiisiin, mitä sitä täällä itkee. Eiköhän pidetä OFFI OFFINA ja ......


Ps. taas piti väh. 50% itsesensuroida.


JEEP OR H2
JEEP, because i`m poor

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mil-Safarit Ex_inkkari Chit-Chat 3 13.05.2007 14:06
Onko kokemusta Venäjän "offivarusteesta"?(Tiipe) ranke Tekniikka & Jutustelu 23 01.12.2006 14:14
Venäjän tulli. Onko kokemuksia? offipete Chit-Chat 7 15.09.2006 14:26
Onko venäjän reissua keväällä kerhoilla Tapahtumat 25 15.04.2006 08:56
safarit Suizaman Tekniikka & Jutustelu 3 01.12.2004 22:03


Sivu luotu: 10:29 (GMT +2).