![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
mun käsittääkseni kuorma autoksi rekisteröinti vaati lavan tai jonkun veto laitteen rungon päälle.laita siihen runkoon neljä kiila tappi kiinnitys pistettä niin siinä saa olla sen jälkeen mikä päälirakenne hyvänsä joka kiinnitetään kiilatapeila otteeseen tulee merkintä,auto varustettu vaihdettavalla päälirakenteella..näin kuljetus liikkeissä tehdään ja on hyväksytty
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pitääkö maasturissa olla jäykät tulpan johdot? | Bruno | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 17.01.2007 18:32 |
| Pitääkö Suomen liittyä natoon? | samisami2 | Chit-Chat | 41 | 03.12.2006 12:44 |
| Kertokaahan pitääkö paikkansa? | Jeepster | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.12.2005 18:19 |
| Pitääkö "snorkkeli" leimata? | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 17.11.2004 09:16 |
| Pitääkö paikkansa? | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.08.2004 12:53 | |