![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mulla harkinnassa kans mutta teen ekaks ton kutoskoneen toimivaks paketiks toi mun automaatti aski on valittu ihan tulevaisuutta ajatellen käy kasinkone suoraan jatkoks... Mutta se on sitten joskus jos into riittää
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: HJ 61 Toimivalla tekniikalla | SuurSyömäri | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.03.2007 20:52 |
| Portaali-HJ, Onko tehty? | Vihavainen | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 01.12.2006 00:41 |
| M: ilmatyyny härveli VW 1600 tekniikalla MYYTY! | masi_71 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 24.08.2006 13:04 |
| Uaz volvon tekniikalla, ruisku ? | masi_71 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 24.06.2006 11:55 |
| M: blazer hj tekniikalla.. | O/M/V Muut | 0 | 13.08.2003 19:38 | |