![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Hyvännäkönen rojekti!! Noista kuvista tuli mieleen että kun laitoit vaihdelaatikon ja jakolaatikon yhteen nippuun noilla raudoilla niin eikös tuo kiinnityssysteemi nyt vie idean tosta kumisen kartaanikiekon käytöstä??? Vai oliko tässä nyt joku homma joka ei mulle oikein auennut. Normaalistihan kun tuota kumikiekkoa käytetään vaihteiston ja jakiksen kartaanien välissä niin laatikothan ei ole kiinni toisissaan jolloin jakolaatikko pääsee myötäileen perien pomppimisen ja kartaanin liikkeiden mukaan eli silloin kun jakolaatikon kiinnitys runkoon/koriin on kumi/puslakiinnikkeillä ja laatikoiden välissä kuminen kartaanikiekko. VAZ 2121 Niva SORONÒ Off-Road Team @ www.sorono.tk Suomen Niva Clubi @ www.suomennivaclubi.tk
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: HJ 61 Toimivalla tekniikalla | SuurSyömäri | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.03.2007 20:52 |
| Portaali-HJ, Onko tehty? | Vihavainen | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 01.12.2006 00:41 |
| M: ilmatyyny härveli VW 1600 tekniikalla MYYTY! | masi_71 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 24.08.2006 13:04 |
| Uaz volvon tekniikalla, ruisku ? | masi_71 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 24.06.2006 11:55 |
| M: blazer hj tekniikalla.. | O/M/V Muut | 0 | 13.08.2003 19:38 | |