![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#18
|
|||
|
|||
![]()
Onnea uudelle pajeristille!
![]() Pistämpä hiukan omia kokemuksiani -90 2,5 TDIC palleron ratin takaa, vaikken minäkään mistään mitään tiedä... - Pallerossa ei ole hehkun merkkivaloa, joten kuten jo tulikin selville, naksahdus ja sitten käyntiin. Jossain netin syövereissä on kuulemma kyllä kytkentäkaavio tuolle hehkun valolle, kun sellainen ilmeisesti kuitenkin kojetaulussa on... - Ryypyttämisestä, itse olen säätänyt tyhjäkäyntiä ohjauspylvään alla olevalla käsikaasulla. Ohjeessa vissiin puhutaan jostain 1200-1500 kierroksen tyhjäkäynnistä? - Tuosta ahdon lisäämisestä olen kuullut semmoisia juttuja että ensin kannattaisi huolehtia siitä että kone saa riittävästi soppaa. Eli jos ei oikean nilkan oikaisu tuota riittävästi mustaa savua pajeron taakse niin sitten lienee turha kauheasti ahtoja lisäillä. Juu kyllä syötön pitäisi lisääntyä myös ahtopaineen säätämänä, mutta yleensä kai kannattaa lähteä liikkeelle siitä että syöttöpumppu on kunnon säädöissä. Viisaammat voivat sitten kertoilla tästä aiheesta lisää... ![]() Loistava topikki muuten mutta voi #ittu näitä anonanisteja, jos ei kantti riitä kommentoimaan nimimerkin takaa niin voisipi kyllä pitää mölyt mahassansa. Nojuu, filtteri taitaa toimia, anteeksi tämä höyryjen päästely. - Isoa kovaa kellon ympäri - |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mog tietoutta kaivataan( kuvia lisätty) | Superlite 27 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 10.11.2007 20:30 |
Pajero tietoutta kaivataan..! | Tebster | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.01.2007 20:42 |
Hinta tietoutta... | Nemi | Linkit | 7 | 24.03.2006 17:37 |
Tietoutta Amsterdamista? | Donut | Chit-Chat | 6 | 31.10.2005 07:46 |
Dakar 4x4 tietoutta | Pasi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.10.2005 12:02 |