![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
melkei helpompi korottaa ku haet jokku neliveto akselit ja lyät lehti jouset etee ja erillise jako looran vaik gaz 66:sen ne o lujii ja etullisii tai sit ostaa valmii neli veto auton mc romujoosep union support ajaa kilot
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pick-upin takalaita | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 28.08.2007 23:15 |
| Narua kaul.. eiku keulaa | tomikoo | Chit-Chat | 20 | 27.01.2007 19:39 |
| M: CHEVY PICK-UPin peilit | mettämenijä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 12.11.2006 14:38 |
| Saako korottaa näin? | jusssi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 30.08.2005 16:46 |
| Miten patrollia vois korottaa? (eka maasturini) | Jugga | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 25.07.2005 21:33 |