![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Vetelet iskaria edestakaisin ja jos toimii epäsäännöllisesti, niin vaihtoon. Yleensä sisäänpäin kevyempi ja ulospäin tiukempi, ainakin kierrejousien kanssa.
Nestevuoto on merkki lopun lähestymisestä. Laitan itse aina iskarin vaihtoon jos vuotaa vähänkään. Eikös UAZilla ola taipumus vähän pompottaa? Minkälaiset päät noissa iskareissa on? T, Antti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ40 etu iskarien pituus? | päne | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.01.2008 09:49 |
HJ60 iskarien pituudet ja jousien puslat | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.06.2006 12:55 |
iskarien kiinnitys / joustojen etsintää | HannuN | Tekniikka & Jutustelu | 60 | 29.05.2006 19:30 |
iskarien kiinnikkeiden modaus? | Dojo | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.01.2006 17:04 |
Iskarien/jousten pituus | Dojo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.07.2005 18:37 |