Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.09.2005, 08:29
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.894
Perusasetus

Lainaus:
quote:Vielä jos auto tulee puhtaasti metsäkäyttöön eikä sitä KOSKAAN ole rekisteröity Suomessa, saa sillä ajaa metsässä LPG:llä ilman veroseuraamuksia, koskee myös dieselvehkeiden ajamista löpöllä. Siis Suomessa joskus rekisteröityä ajoneuvoa ei edes rekisteristä poiston jälkeen saa käyttää alennetun veron / verosta vapailla polttoaineilla edes metsässä (edes puukaasulla
Ei muuten mene ihan noin. Sä et löpöllä saa ajaa henkilöautolla koskaan. Edes metsässä ilman kilpiä vaikka se olisi tuotu ulkomailta. Tosin kuka tuota pystyy valvomaan?

-- Wannabee offari --

Nerd-O

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj61 täys kaasu päällä käynistäessä titanix Tekniikka & Jutustelu 8 26.02.2007 22:33
MYYTÄVÄNÄ Kaasu-sähkö Jääkaappi VOI POISTAA regular O/M/V Muut 12 18.09.2006 21:56
Range & iskarit, kaasu vai neste? Masu Tekniikka & Jutustelu 8 08.05.2006 10:34
Kaasu hirtti HJ-61:ssä Tekniikka & Jutustelu 3 23.10.2005 19:45
bensa disco vastaan bensa pajero nansen Tekniikka & Jutustelu 6 21.09.2005 17:03


Sivu luotu: 10:20 (GMT +2).