Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.09.2005, 21:40
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

yks hommeli viel,kaasua sitä ei voi käyttää talvella tai pitää olla sellanen systeemi että saa vaihettuu bensalle talveks... sama ongelmaha on trukeissa ja busseissa kesät kaasulla ja talvet tavallisel polttoaineel
yks hyvä olis kans varmaan rypsi disel moottoreihin... ja mikä ettei vanha tuttu PIRTU sopis eikä sovi unohtaa vanhaa ¨kunnon¨ HÄKÄPÖNTTÖÄ ! mitä niitä ny vielä hmm eikös turpeestakin tehty jotain polttoainetta mut se tais olla sit äly kallista...
T:swat-pappa

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj61 täys kaasu päällä käynistäessä titanix Tekniikka & Jutustelu 8 26.02.2007 22:33
MYYTÄVÄNÄ Kaasu-sähkö Jääkaappi VOI POISTAA regular O/M/V Muut 12 18.09.2006 21:56
Range & iskarit, kaasu vai neste? Masu Tekniikka & Jutustelu 8 08.05.2006 10:34
Kaasu hirtti HJ-61:ssä Tekniikka & Jutustelu 3 23.10.2005 19:45
bensa disco vastaan bensa pajero nansen Tekniikka & Jutustelu 6 21.09.2005 17:03


Sivu luotu: 05:36 (GMT +2).