Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.09.2005, 19:04
freddie freddie ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.04
Sijainti: Kauhava, Finland.
Viestit: 465
Perusasetus

Hei perkelehet, tuli tuas puhelimes neuvoteltua notta jos ensviikon, siis ei tämän vaan sen seuraavan viikon, sunnuntakina mentähäs pitämähän einii-sääntömäärääne upotusreisu tuanne lummukan perille.

Vanahat ja uuret tuttavuuret toivotetahan rapaasesti tervetullehiksi ja kossupullo erelleen sille, joka siitä yhyrestä roopista ilaman apuvälineetä ajaa ylitte.

Sitte ku on vinssaamisehen kylläännytty ja eres kengät saatu kuraha nii rillaallaha, muistellahan mennehiä ja suunnitellahan tulevia lummukan mökillä.

--
Patrol 3.3 4x4
Honda XL600 2x1
Pajero V6 3000 (emännän kauppakassi)

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Perhokalastavia offareita? patriot4x4 Chit-Chat 63 16.07.2015 20:34
Offareita länsi-uudellamaalla hector Tekniikka & Jutustelu 18 27.05.2014 05:41
Metsästäviä offareita eraopas1 Chit-Chat 71 23.02.2010 00:30
Olikos offareita keikalla? Olkku Chit-Chat 3 17.07.2007 08:06
Offareita Porista Killer-Wo Tekniikka & Jutustelu 6 24.02.2004 17:10


Sivu luotu: 15:22 (GMT +2).