![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Hei perkelehet, tuli tuas puhelimes neuvoteltua notta jos ensviikon, siis ei tämän vaan sen seuraavan viikon, sunnuntakina mentähäs pitämähän einii-sääntömäärääne upotusreisu tuanne lummukan perille. Vanahat ja uuret tuttavuuret toivotetahan rapaasesti tervetullehiksi ja kossupullo erelleen sille, joka siitä yhyrestä roopista ilaman apuvälineetä ajaa ylitte. Sitte ku on vinssaamisehen kylläännytty ja eres kengät saatu kuraha nii rillaallaha, muistellahan mennehiä ja suunnitellahan tulevia lummukan mökillä. -- Patrol 3.3 4x4 Honda XL600 2x1 Pajero V6 3000 (emännän kauppakassi)
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Perhokalastavia offareita? | patriot4x4 | Chit-Chat | 63 | 16.07.2015 20:34 |
| Offareita länsi-uudellamaalla | hector | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 27.05.2014 05:41 |
| Metsästäviä offareita | eraopas1 | Chit-Chat | 71 | 23.02.2010 00:30 |
| Olikos offareita keikalla? | Olkku | Chit-Chat | 3 | 17.07.2007 08:06 |
| Offareita Porista | Killer-Wo | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.02.2004 17:10 |