Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.09.2005, 11:31
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.973
Perusasetus

Chelaruksessahan oli aikanaan belaruksen porttaalit. Sen mitä itse olen autoa nähnyt tositoimissa niin raisiossa toisella kertaa se levis ekan jakson siirtymässä ja toisena vuona pääs ekaa jaksoa puoleenväliin kun sylki rattaat pihalle (alla 49" irokit). No nykyään on chelassakin mogin akselit. Traktori miehet kummastelee kun ne belan akselit ei kestä traktorinkaan alla niin mites sitte tollasen monsterin. Vanhoissa belaruksissa kuulemma etuveto välittyy vielä jonkun kytkinpakan läpi. Uudemmista belaruksista ei sitten ole tietoa mutta kuvista katsottuna joissain eurotrialeissa sellasia? akseleita näkyy.





Edited by - mikjus on 19/01/2006 08:11:44

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Volvon porttaalit Rojota O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 28.11.2006 18:36
O: VOLVON PORTTAALIT taksi24h O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 17.04.2006 18:52
o: porttaalit tiku83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 05.03.2006 21:04
o:porttaalit jakenbj O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 21.01.2006 20:58
Porttaalit malesiasta? Olppa Tekniikka & Jutustelu 0 20.12.2003 00:21


Sivu luotu: 14:16 (GMT +2).