![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Chelaruksessahan oli aikanaan belaruksen porttaalit. Sen mitä itse olen autoa nähnyt tositoimissa niin raisiossa toisella kertaa se levis ekan jakson siirtymässä ja toisena vuona pääs ekaa jaksoa puoleenväliin kun sylki rattaat pihalle (alla 49" irokit). No nykyään on chelassakin mogin akselit. Traktori miehet kummastelee kun ne belan akselit ei kestä traktorinkaan alla niin mites sitte tollasen monsterin. Vanhoissa belaruksissa kuulemma etuveto välittyy vielä jonkun kytkinpakan läpi. Uudemmista belaruksista ei sitten ole tietoa mutta kuvista katsottuna joissain eurotrialeissa sellasia? akseleita näkyy. ![]() Edited by - mikjus on 19/01/2006 08:11:44
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: Volvon porttaalit | Rojota | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 28.11.2006 18:36 |
| O: VOLVON PORTTAALIT | taksi24h | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 17.04.2006 18:52 |
| o: porttaalit | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.03.2006 21:04 |
| o:porttaalit | jakenbj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.01.2006 20:58 |
| Porttaalit malesiasta? | Olppa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.12.2003 00:21 |