Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > General talk > This And That

This And That Everything that does not fit under any other category

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 05.09.2005, 11:30
Laskos Laskos ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 25.09.01
Sijainti: Tampere, Vehmainen, Finland.
Viestit: 1.237
Perusasetus

Hyvä vaan, että bensan hinta nousee. Ei tuu kohta kuin kavereita vastaan tuolla teillä.

- Laskos -

"Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita"
- Juhani Tamminen
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Formula Offroad kauden 2008 Live seuranta! zazukizazazyy Linkit 0 18.04.2008 08:05
bensan kulutuksia? jansa Tekniikka & Jutustelu 10 16.02.2008 22:33
Bensan hinta... (Eli tähän sitä on tultu) Jani E Chit-Chat 12 03.05.2007 05:48
Bensan hinta alas Chit-Chat 27 27.02.2007 01:19
Katumaasturit, bensan hinta sjeeppi Chit-Chat 15 18.07.2006 23:18


Sivu luotu: 09:35 (GMT +2).