Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 27.08.2005, 14:39
Arttuperkule:n Avatar
Arttuperkule Arttuperkule ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 12.12.03
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Perusasetus

Multa lähti kortti viime keväänä sen takia kun ajoin "liian lähellä" toista autoa, tilanne meni niin, et olin Jyväskylästä Paimoon menossa, valkeekosken jälkeen olin ohittamassa autoletkaa, josta uudenkarhea pösö poukkasi mun nokan eteen ilman vilkkua, sehän pisti vituttaan enkä jättänyt väliä, n.400 metriä näin ajttuamme pösö antoi vihdoin tietä ja pääsin rampilta kääntyyn turkuun päin, yksi auto seurasi letkasta perässä, ja kohta huomasin et ketä ne oli, siviilithän siinä oli samassa jonossa, olivat kuvanneet koko tilanteen ja mä kuulemma vaaransin liikennettä, kun ajoin niin lähellä, joo ehkä sekin vähän tosi, mut mites se pösö kun kiilas mun eteen, se kyl sai jatkaa matkaa..multa samantien kortti pois kuukaudeks..et tällasta..

Hyvin menee! hyvin menee! mä oon nähny tätä paljon telkkarista!!
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kehä I ;sellä pieni ylläri. Bruno Chit-Chat 10 14.06.2007 20:52
Bongattu metsärange kehä 1:llä Ex_inkkari Chit-Chat 11 16.02.2005 18:10
Onkose Ullex joka aamuisin liikkuu kehä III:lla? Cental73 Tekniikka & Jutustelu 10 08.07.2004 23:12
Tuli sitten Täysperävaunu rekka perään Kehä 3.lla MakeO Tekniikka & Jutustelu 80 18.06.2004 18:49
KEHÄ 3 OffRoad häppening? wallu Tapahtumat 0 10.08.2003 22:07

Sivu luotu: 18:07 (GMT +2).