![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Joo LaaLaa kamera on nokian uusin hieno pixelimalli, oliskohan joku jättänyt jonkun osan pois.Nyybille tiedoksi en ole kun ajanut ohi Petikon. Jeeppi-Eki on tavallaan aika lähellä.Toinen nyybikin on lähellä, ei kuitenkaan liity sähköön.OPA joo tavallaan se on jarrusylinteri.... Hekuliini ei se ihan kuulakärkikynä ole. EX_Inkkarilla on jonkinmoinen haju tosta pelistä. Mutta kukaan ei ole vielä tiennyt oikeesti..."aikuusten oikeesti" vielä Laite käyttää ilmaa hyväksi neljästä eri kohdasta ? ensin tehtiin Jeeppi, loput on kopioita !
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mikähän vika tuli patroliin? | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 22.10.2011 21:46 |
| Mikähän tämä mahtaapi olla? | RR82 | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 10.11.2006 16:56 |
| Mikähän meni pieleen | roof | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 25.09.2006 15:21 |
| Mikähän etuperä??? | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 22.09.2006 18:33 | |
| Mikähän Mersun voimansiirrossa jyrähtää? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 09.11.2005 21:12 | |