Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.08.2005, 06:48
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Joo LaaLaa kamera on nokian uusin hieno pixelimalli, oliskohan joku jättänyt jonkun osan pois.Nyybille tiedoksi en ole kun ajanut ohi Petikon. Jeeppi-Eki on tavallaan aika lähellä.Toinen nyybikin on lähellä, ei kuitenkaan liity sähköön.OPA joo tavallaan se on jarrusylinteri.... Hekuliini ei se ihan kuulakärkikynä ole. EX_Inkkarilla on jonkinmoinen haju tosta pelistä.

Mutta kukaan ei ole vielä tiennyt oikeesti..."aikuusten oikeesti" vielä

Laite käyttää ilmaa hyväksi neljästä eri kohdasta ?

ensin tehtiin Jeeppi, loput on kopioita !

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mikähän vika tuli patroliin? VonLeka Tekniikka & Jutustelu 19 22.10.2011 21:46
Mikähän tämä mahtaapi olla? RR82 Tekniikka & Jutustelu 17 10.11.2006 16:56
Mikähän meni pieleen roof Vuosimallit 1984-1996 0 25.09.2006 15:21
Mikähän etuperä??? Tekniikka & Jutustelu 12 22.09.2006 18:33
Mikähän Mersun voimansiirrossa jyrähtää? Tekniikka & Jutustelu 8 09.11.2005 21:12


Sivu luotu: 01:40 (GMT +2).