![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Fordeissa on käytetty tota DGV:tä eli purkaamoille katteleen tanareita ja vanhoja sierroja. Jos ei löydy oikeeta koteloo niin Ladan kotelostakin saa aika iisisti tehtyä sopivan: http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewtopic.php?t=5907 VAZ 2121 Niva SORONÒ Off-Road Team @ www.sorono.tk Suomen Niva Clubi @ www.suomennivaclubi.tk
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2L-T pakosarjan laippa | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 10.01.2023 21:46 |
pakosarjan osat | Nutti | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.02.2008 22:15 |
Moottorin vaihto Range 3.5: kaasari -> EFI | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 17.11.2007 00:12 |
O:Weber DGV 32/36 kaasari | vilmur | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.03.2007 10:00 |
Pakosarjan tekijöitä??? | LateX4 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 06.01.2007 05:10 |