![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Hieman jämäköityi ja tulipa ruuvattua etupää samemmalle tasolle takapään kanssa. Alkuperäiset sauvat olivat molemmat hienoisesti vääntyneet, normaalia? Melkein yhtä paljon vaikutti edellisten iskareiden vaihto kaasullisiin kybeihin kuukausi takaperin. Kokonaisuutena olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen ja on pakko liittyä Australian poikien tekeleiden suosittelijoihin. Olis ehkä pitänyt ottaa eteen korkeapainekaasut (100 % katukäyttöä). OMEn omat nitrochargerit tuntuivat kyllä aika löysiltä käsivaraisesti kokeiltaessa; ovatkin tarkoitettu maastoon. Ja hintaakin niillä 2x Motonet. Ainakin Kybin peruskaasutakaiskareilla oli liikematka muutaman sentin enemmän kuin Nitrochargereilla. Edestä ei tullut mitattua. Sauvojen paikoilleen laittamisen jälkeen ajoin parikymmentä metriä ja sitten säätö. Laitoin vain muutaman sentin "ulosjoustoa" ja 50 km ajon jälkeen etupää oli hakenut ryhtinsä ja ulosjoustoa olikin jo kuusi senttiä eli juuri se mitä OME suosittelee. Näin katumiehenä taidan vielä väännellä.. - heellurei ja onnikiideon -
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kierrejousillisen pajeron korotus | kallekoo | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 02.01.2010 02:31 |
Pajeron korotus ym. | tdic-89 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 13.10.2007 19:29 |
Pajeron korotus | Kantonen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.09.2005 19:41 |
Pajeron korotus? | Teppo2 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.12.2004 14:44 |
Pajeron korotus ??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.05.2003 14:35 |