Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.08.2005, 21:34
Zale Zale ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.06.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 90
Perusasetus

Hieman jämäköityi ja tulipa ruuvattua etupää samemmalle tasolle
takapään kanssa. Alkuperäiset sauvat olivat molemmat hienoisesti
vääntyneet, normaalia?

Melkein yhtä paljon vaikutti edellisten iskareiden vaihto
kaasullisiin kybeihin kuukausi takaperin. Kokonaisuutena olen
kyllä enemmän kuin tyytyväinen ja on pakko liittyä Australian
poikien tekeleiden suosittelijoihin.

Olis ehkä pitänyt ottaa eteen korkeapainekaasut (100 %
katukäyttöä). OMEn omat nitrochargerit tuntuivat kyllä aika
löysiltä käsivaraisesti kokeiltaessa; ovatkin tarkoitettu
maastoon. Ja hintaakin niillä 2x Motonet.

Ainakin Kybin peruskaasutakaiskareilla oli liikematka muutaman
sentin enemmän kuin Nitrochargereilla. Edestä ei tullut mitattua.

Sauvojen paikoilleen laittamisen jälkeen ajoin parikymmentä
metriä ja sitten säätö. Laitoin vain muutaman sentin
"ulosjoustoa" ja 50 km ajon jälkeen etupää oli hakenut ryhtinsä
ja ulosjoustoa olikin jo kuusi senttiä eli juuri se mitä OME
suosittelee. Näin katumiehenä taidan vielä väännellä..

- heellurei ja onnikiideon -

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kierrejousillisen pajeron korotus kallekoo Tekniikka & Jutustelu 28 02.01.2010 02:31
Pajeron korotus ym. tdic-89 Tekniikka & Jutustelu 10 13.10.2007 19:29
Pajeron korotus Kantonen Tekniikka & Jutustelu 6 26.09.2005 19:41
Pajeron korotus? Teppo2 Tekniikka & Jutustelu 4 13.12.2004 14:44
Pajeron korotus ??? Tekniikka & Jutustelu 0 14.05.2003 14:35


Sivu luotu: 16:46 (GMT +2).