![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#27
|
|||
|
|||
![]()
Mitään varmaa tietoa tästä ei ole, mutta pähkäillessäni omaan nissaniin tota korotusta
törmäsin juuri tuohon joustojen loppumiseen (kumityynyt ottaa kiinni tukivarteen) Erillisjousitetussa autossa ainut järkevä ratkaisu lienee korotussarja jossa ylätukivarsi on toisen mallinen ja sallii suuremmat liikkeet. Linkistä löytyy Nissanin ratkaisu asiaan. Nuo korotussarjan tukivarret ovat myös pidemmät, jolloin kulmat pysyvät kohillaan. Jos jollain löytyy parempia vaihtoehtoja niin neuvoja otetaan vastaan.(KC on edelleen liian lähellä tonttia) http://www.purenissan.com/d22_control_arms.htm |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kierrejousillisen pajeron korotus | kallekoo | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 02.01.2010 02:31 |
Pajeron korotus ym. | tdic-89 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 13.10.2007 19:29 |
Pajeron korotus | Kantonen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.09.2005 19:41 |
Pajeron korotus? | Teppo2 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.12.2004 14:44 |
Pajeron korotus ??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.05.2003 14:35 |