![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
kiinnostusta vaikuttaa löytyvän ihan kiitettävästi nopeasti laskettuna ehkä noin 10 autoa jos projektit vaan valmistuu. kyllähän siinä jo on ihan mukava määrä itäautoja. Nyt sitten pitäis alkaa suunnitella sitä ajankohtaa. syksymmälle se varmaan menisi niin että niin monella kun mahdollista olisi projektit valmiina. ja sillon on märkää, se on kivaa <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>. Onko hyviä ehdotuksia tarkemmasta ajankohdasta? Deeplake safari näyttää kyllä kiinnostavalta paikalta joten sieltä voisi kysyä että löytyisikö mahdollisuutta. ToveriNiva tunnetko jonkun sieltä että voisit kysellä vai? Itse en oikein tunne ketään sieltäpäin mutta voin minäkin ottaa sinne yhteyttä. Kyllä tästä joku hässäkkä vielä syntyy <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> UAZ-315126 "Ulyanovsky Avtomobilny Zavod"
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Itäautosafari III 15-16.9.2007 - DeepLake | NKH | Tapahtumat | 57 | 21.10.2007 12:21 |
| Itäautosafari II : 9-10.9 Deep Lake Safarit | NKH | Tapahtumat | 181 | 05.06.2007 19:02 |
| Lapland Trophy 2005 15.-17.7.2005 | Frohike | Tapahtumat | 241 | 18.10.2005 18:49 |
| Kevät Safari Kuhmalahdella 9.4 | Käyttäjä | Tapahtumat | 97 | 17.04.2005 21:27 |
| Tapaninpäivän ajelut Kuhmalahdella | Käyttäjä | Tapahtumat | 16 | 05.01.2005 21:16 |