![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Tapsa on oikeassa ton hammastuksen suunnan suhteen.
Vaikka tuolla 4crawlerin jutussa väitettiin välityksen olevan lujempi "drive"-suuntaan kuin "coast"-suuntaan, kehtaan olla tästä eri mieltä. Lujuuden kannalta on jokseenkin sama kumpaan suuntaan hammasta rasitetaan. Pintapaine ja poskilaakerivoimat saattavat olla hiukan suuremmat. Land/Range Roverien peräremontteja näyttäsi olevan (jostain syystä) ennemminkin vähän enemmän taakse kuin eteen, vaikka molemmissa on keskimäärin samat voimat. Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Patrollin PTO:n kääntäminen? | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.12.2012 08:20 |
| Tojotan mek vinssin asennus ylösalaisin | Jari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.09.2006 07:20 |
| Patrollin perämurikan kääntäminen 180 astetta | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 04.11.2005 14:22 |
| Suzuki SJ410 vanteiden kääntäminen? | Sharedoc | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 06.01.2005 18:49 |
| Ohjelmien kääntäminen tulisi lopettaa!!! | Lars | Software | 0 | 26.07.2002 07:13 |