![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kyllä mä tuossa työkaverin 240 volvon pellin alle kattelin, se tarjos siitä b19k moottoria vaihteistoineen, siinähän olisi lyhyt mutta.. 150kg laatikon kanssa, 30hv liikaa katsastukseen ja pakosarja tyhmästi apparin puolella kun siellä on etukardaanikin. Sami: mikäs tekniikka toi on? Varmaa ohc moottori? Minkälainen sen automaatti on? Oliko suuri työ sovittaa kone ja välikardaani? Ei kevyimmästä päästä taida olla tuokaan, harmi ku en tiedä suzukin omien koneiden ja 4k moottorin painoja. ************** Jussi ja Suzuki
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Paljon palamattomia, mikä neuvoksi? | Lars | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 27.06.2006 09:55 |
O: ztettu Caprice pitkällä katolla | tomikoo | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 27.03.2006 00:21 |
toimisko yksi tukivarsi? | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 29.07.2005 11:15 |
O: hilux 4x4 jäähdyttäjä | SauliS | O/M/V Muut | 3 | 07.02.2005 07:37 |
Ilmanottoputki katolla? | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 07.10.2003 14:29 |